پنج روش برای فروش بیشتر محصولات

فروش محصول
سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش یعنی فروش محصول و نگه داشتن کاربر در وبسایت
خب چه چیزی باعث میشه فروش شما بیشتر بشه

قسمت اول : محصول خوب
شما برای مشتریان بیشتر باید محصول خوب و بهتری بفروشید میدونیم که هیچ کس سراغ محصول بد نمیاد ولی قسمت سخت تر بهتر بودن هستش یعنی وقتی ما با رقیبا رودر رو میشید باید محصول بهتر رو رو کنید تا فروشتون بیشتر بشه

قسمت دوم پشتیبانی
پشتیبانی خوب باعث میشه اطمینان سازی بشه کاربری که از فروشگاه شما خرید میکنه و محصولاتی که مشکل دار هستن رو با شما در میون میزاره و شما مشکلاتش رو حل میکنید دوباره سراغ شما خواهد اومد پس سعی کنید محصولات شما پشتیبانی خوبی داشته باشه پس سعی کنید همیشه در دسترس باشید و حتی قسمتی به عنوان سوالات پر تکرار ایجاد کنید که به سوالات عمومی جواب بده

سوم اخلاق
قسمت اصلی فروش این قسمت هستش اگر شما طلا و هم به نصف قیمت بفروشید اگر اخلاق نداشته باشید فروش هم نخواهید داشت چند وقت پیش خواستم از یه شرکت اینترنت پرسرعت بخرم به پشتیبانی که تماس گرفتم یه ادم بی حوصله گوشی رو برداشت که همش سعی میکرد من رو دک کنه خوب معلومه که اگر بهترین خدمات رو هم ارائه کنن من از اون شرکت خرید نمیکنم پس سعی کنید حتی اگر زوری هم شدهلبخند بزنید

رفتن به سراغ مشتری ها
اگر فکر میکنید که میتونین یه گوشه بشینید و مشتری ها مثل سیل به سمت شما بیان پس همونجا بشینید و کاری نکنید
اگر میخواید فروش بهتری داشته باشید بهتره به سمت مشتری هاتون برید از ایمیل مارکتینگ گرفته تا نظر گذاشتن در وبلاگ های مشتریان اون ها رو به محصولاتتون معرفی کنید

تخفیف
ایم قسمت هم مهم هستش چون برای شما هم اتفاق افتاده که محصولی رو میخواستید بخرید اما سر هزار تومن تخفیف ندادن منصرف شدید پس قبل از اینکه مشتری های شما منصرف بشن هزار تومن تخفیف رو بدید اما نذارید این تخفیف بیش از حد بشه

ادامه دارد

کلمات جستجو شده:

  • چگونگی فروش محصولات
  • راه بهتر فروش
  • نحوه فروش محصولات
  • فروش بیشتر محصول
  • نحوه فروش
  • راه های افزایش فروش
  • راهکارهای افزایش فروش
  • راهکارهای فروش
  • راهکارهایی برای فروش بیشتر
  • آموزش فروش محصول

3 Replies to “پنج روش برای فروش بیشتر محصولات”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.