نقش شبکه های اجتماعی در افزایش فروش محصولات

نقش شبکه های اجتماعی در افزایش فروش محصولات
نقش شبکه های اجتماعی در افزایش فروش محصولات

نقش شبکه های اجتماعی در افزایش فروش محصولات

سلام امروز میخوایم در این مطلب نقش شبکه های اجتماعی رو در افزایش فروش محصولات بررسی کنیم ، شبکه های اجتماعی بخشی هستن که تاثیر اونها در فروش در کشورمون بنا به دلایل زیادی نادیده گرفته شده ولی این سایت ها نقش بسیار مهمی رو در ارائه نتایج مربوط به محصولات و یا خرید مستقیم محصولات از طریق فروشگاه ها ارائه میکنن و گوگل هم در ارائه نتایج از شبکه های اجتماعی کمک میگیره

حتما شما هم موقع محصول به توصیه خانواده و فامیل عمل کردید یا محصولی رو در خونه فامیل دیدید و یا توصیه و تاییدی رو دیدید و توسط همین تایید ها محصول رو خریدید ، شبکه های اجتماعی هم همین نقش رو در خرید از طریق اینترنت دارن و کاربرا هم به توصیه دوستان خودشون و برند هایی که میبینن محصولی رو خریداری میکنن

در ادامه موارد مربوط به هر شبکه اجتماعی و تاثیر اون رو بررسی خواهیم کرد

قبل از هر چیز مسئله اصلی برند سازی هستش اگر شما در شبکه های اجتماعی فعالیت مستمر داشته باشید تبدیل به یک برند خواهید شد که خریداران بسیار زیادی رو به سوی شما خواهد کشید و عامل اصلی این موضوع نکاتی مثل کیفیت محصول و تخفیف مناسب هستش پس حواس خودتون رو جمع کنید

فیس بوک ، قطعا یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی هستش و افراد زیادی با اون سرو کار دارن ، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار و یا فروشگاه اینترنتی اولین و مهمترین کاری که باید انجام بدید این هستش که یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار و سایت خودتون ایجاد کنید و کاربران رو به این صفحه راهنمایی کنید که موارد اصلی رو پست های قبلی توضیح دادم

لایک کردن و شیر کردن خود آدرس های داخل سایت و یا استفاده از گزینه جدید recommended برای هر مطلب یک نکته بسیار حیاطی هستش

تویتر ، تویتر هم یکی از سیستم هایی هستش که برای برند سازی و مشتری پیدا کردن به کار میره بهترین روش هم در تویتر # یا هشتگ کردن هستش شما در تویتر یک حساب ایجاد میکنید و در موقع ایجاد حساب در قسمتی که توضیحات نمایه خودتون رو مینویسید بهتر هستش که کلمات کلیدی اصلی رو به صورت # وارد کردن و سپس در اخر ادرس سایت خودتون رو هم اضافه کنید ، اواتار شما هم باید مربوط به کسب وکار شما باشه

سپس شروع میکنید به دنبال کردن کاربرایی که ارسال هاشون با کسب و کار شما یکی هستش و سپس شما هم موارد خودتون رو ارسال میکنید

بهتر این هستش که در ارسال موارد خودتون حتما از کلماتی مثل best , good و از این قبیل موارد استفاده کنید

در تویتر هم حرکت هایی مثل ریتویت و فیوریت کردن بسیار موثر هستش

یوتیوب ، یوتیوب برخلاف اپارات امکانات بیشتری برای درامد زایی داره و یکی از منابع اصلی درامد وبمستر های خارجی هستش ، به این صورت که شما میتونین ویدئوهای open box یا معرفی و یا اموزش تعمیرات محصولاتتون رو در یوتیوب و اپارات آپلود کنید و لینک خرید رو در زیر وارد کنید و کاربران از این طریق میتونن به سایت شما هم دسترسی داشته باشن

پینترست ، این هم یکی از سایت های جدیدی هستش که در این سایت عکس ها اشتراک گذاری میشن و پین میشن شما میتونین عکس های خودتون رو در این سایت پین کنید و هم دکمه ای به سایت اضافه کنید که کاربر بتونه اون هم عکس هایی که از سایت شما دوست داشت پین کنه این بخش بخش هم در برند سازی بسیار موثر هستش

برای بازدهی بیشتر بهتر هستش که سایت خودتون رو در پینترست وریفای کنید که اموزشش رو خواهیم داد در اینده

برند سازی در پینترست توسط روش های پین و ریپین و گزینه favorites انجام میشه

گزینه های دیگه سایت هایی مثل خوش مزه delicious و دیگ digg و digo و همچنین reddit هستن که هر کدوم نقش مهمی رو در افزایش فروش و بازدید سایت دارن 

کلمات جستجو شده:

  • آموزش digg
  • اموزش سئو فروشی
  • اموزش سایت digg
  • تاثیر شبکه اجتماعی در فروش
  • تعریف favorites در شبکه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.