پنجمین سری از نصیحت های بهترین بهینه سازی وبسایت

سئوی محلی
سئوی محلی

سئوی محلی یا لوکال سئو یکی از مراحل اصلی سئو است شما در این قسمت میتوانید بازدید خود را افزایش دهید و فروش خود را بیشتر کنید پس از مطالب زیر که از دیوید ماهیم یکی از سئو کاران بتر جهان نقل قول شده است را بخوانید

۴۱  با لینک های داخلی نیز مکان خود را نشان دهید
۴۲ متن برند شده موقعیت خوبی در گوگل دارد
۴۳  وبسایت شما باید توسط همشهری های شما به صورت شفاهی تبلیغ شود این کار رو خودتان انجام دهید با تبلیغات روی ماشین خودتان
۴۴  در انگلیس آدرس وبسایت شما باید توسط ۱۱۸ و دیگر اطلاعات محلی توضیع شود
۴۵  سفارش های لینکی یک جایگاه متفاوت در گوگل دارند پس سعی کنید ادرس محل زندگی خود را در امضای خود در تالار های گفتگو پخش کنید و حتی در تبلیغات خود
۴۶  سایتی را به شما معرفی میکنم که بهینه سازی محلی شما را با رقیبانتان مقایسه میکن https://www.whitespark.ca/local-citation-finder/
۴۷  Watch out for duplicates in the local listings. Google’s Map Maker tool allows you to make edits (wiki style) to Google’s maps. It’s available in the US, but not yet in the UK.
۴۸ اگر آدرس خود را تغییر دادید با ادرس قدیمی خود جستجو کنید و ادرس های جدید را جایگزین کنید این کار شاید ۱۰۰ روز هم طول بکشد اما لازم است
۴۹ انتقادات برای تبلیغ شفاهی وبسایت شما موثر هستند رنک محلی شما با این ریویو ها تحت تاثر قرار میگیرد پس سعی کنید کسانی که لینک های شما را پلاس میکنند نظر خوبی در مورد ان داشته باشند ؛ کاچی بهتر از هیچی ریویو بد هم بهتر از بدون ریویو بودن
۵۰ گوگل به نظرات در مورد سایت شما در سایت های محلی تان اهمیت میدهد

دیوید ماهیم یکی از سئو کاران برتر جهان
دیوید ماهیم
 

کلمات جستجو شده:

  • بهترین نصیحت و سفارش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.